Call Center Suport Gratuit Pacienti Cronici

Proiectul oferă următoarele măsuri de sprijin pentru pacienți: Sesizarea lipsei medicamentelor din programele naționale de sănătate, informare – îndrumare, consiliere medicala, psihologica, nutrițională, socială și juridică

«021 253 0591»

Cu un istoric de 9 ani de implementare continuă, acest proiect a reușit să deblocheze numeroase situații în furnizarea medicamentelor către pacienții cronici. Sesizările privind discontinuitatea anumitor terapii au venit în principal de la pacienți.

Ideea de baza care a stat la demararea acestui serviciu – înregistrarea, rezolvarea pe cât posibil a situațiilor reclamate de pacienți, prezentarea sincopelor de pe lanțul de distribuție către toți cei implicați (DAPP, furnizor, autorități).

Dat fiind contextul social, economic, al României, multiplele probleme din sistemul sanitar, situațiile în care medicamentele lipsesc, sunt, din păcate, niște constante în viața pacienților romani, așa cum am prezentat încă de când APCR s-a înființat.

Începând cu anul 2020, Alianța Pacienților Cronici din România a extins zona de consiliere si către alte elemente – consiliere nutrițională, consiliere psihologica, navigare și îndrumare pacienți cu afecțiuni cardiovasculare, autoimune, diabet și afecțiuni metabolice, oncologie.

OBIECTIVE

  • Asigurarea accesului in timp util la terapiile prescrise de medici în condițiile accesibilității limitate la anumite medicamente sau datorită unor situații specifice.
  • Creșterea aderenței la tratament a pacienților cronici și menținerea schemelor terapeutice prescrise.
  • Informarea pacientului cu privire la tot traseul terapeutic
  • Reechilibrarea emoțională a pacientului